Hyppää pääsisältöön
selko-Suomi
Suomeksi
På svenska
In English
Käännä Googlella
Salli evästeet, jotta voit käyttää automaattisia käännöksiä
Hantera cookieinställningar
Select Language
Reset to original
Back to front page
Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Vanda och Kervo välfärdsområde
Etsi
Etsi
Close menu wrapper
Etsi
Näytä
Piilota
Valikko
Kielet
selko-Suomi
Suomeksi
På svenska
In English
Käännä Googlella
Salli evästeet, jotta voit käyttää automaattisia käännöksiä
Hantera cookieinställningar
Select Language
Reset to original
Valikko
Current menu level items
Etusivu
Näytä linkit osiossa Etusivu
Apua hätään
Apua hätään
Näytä linkit osiossa Apua hätään
Ensiapu ja päivystys
Pelastuslaitos
opens in new window, links to another website
Päivystysapu
opens in new window, links to another website
Sosiaali- ja kriisipäivystys
Hammashoidon päivystys
Terveyspalvelut
Terveyspalvelut
Näytä linkit osiossa Terveyspalvelut
Terveysasemat
Ehkäisyneuvola
Hammashoito ja suun terveydenhuolto
Päihde- ja mielenterveyspalvelut
Rokotukset
Sosiaalipalvelut aikuisille
opens in new window, links to another website
Sosiaalipalvelut aikuisille
opens in new window, links to another website
Näytä linkit osiossa Sosiaalipalvelut aikuisille
Asumispalvelut
Toimeentulo
Kotoutumista tukevat sosiaalipalvelut
Palvelut vammaisille
Aikuissosiaalityö
Lasten, nuorten ja perheiden palvelut
Lasten, nuorten ja perheiden palvelut
Näytä linkit osiossa Lasten, nuorten ja perheiden palvelut
Tukea parisuhteeseen ja eroon
Neuvolat ja lapsen kasvun tuki
Opiskeluhuollon palvelut
Lasten ja nuorten mielen hyvinvointi
Lastensuojelu
Tukea lapsiperheiden arkeen
Asioi sähköisesti
Näytä linkit osiossa Asioi sähköisesti
Hyvinvointitarjotin
Klikkaa oire - sähköinen oirekysely
opens in new window, links to another website
Maisa
opens in new window, links to another website
Terapianavigaattori
opens in new window, links to another website
Asiakasmaksut
Ikääntyneiden palvelut
Ikääntyneiden palvelut
Näytä linkit osiossa Ikääntyneiden palvelut
Seniorineuvonta
Kotihoito ja kotona asumisen tuki
Ikääntyneiden asumispalvelut
Palveluihin hakeutuminen
Omaishoito
Voi hyvin eläkkeellä
Kuntoutus- ja apuvälineet
Kuntoutus- ja apuvälineet
Näytä linkit osiossa Kuntoutus- ja apuvälineet
Apuvälinepalvelut
Hoitotarvikejakelu
Puheterapia aikuisille
Support
Näytä
Piilota
Close menu wrapper
Etusivu
Sosiaali- ja kriisipäivystys
Sosiaali- ja kriisipäivystys
Esittely
Yhteystiedot
Palvelut
Esteettömyys
Sosiaali- ja kriisipäivystys antaa akuuttia kriisiapua järkyttävissä elämäntilanteissa ympäri vuorokauden. Apua voi hakea asiakas itse, läheinen, ystävä tai viranomainen. Palvelut ovat maksuttomia
Toimipiste palvelukartalla
Osoite
Vernissakatu 8 A, 6. krs
01300
Vantaa
Suomi
Postal address
PL 1327, 01088 Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Phone
+358 9 4191 5800
Call charge info
pvm/mpm
Email
etunimi.sukunimi@vakehyva.fi
Palvelut
Sosiaali- ja kriisipäivystys
Reitti pääsisäänkäynnille
Ulkona on 3 esteetöntä autopaikkaa. Matka autopaikoilta sisäänkäynnille on alle 10 metriä. Pysäköintiruutu on vähintään 3,6 metriä leveä.
Saattoliikenteen pysähtymispaikka on alle 5 metrin päässä sisäänkäynnistä. Sisäänkäynnille pääsee siirtymään sujuvasti.
Kulkureitti sisäänkäynnille on tasainen ja riittävän leveä sekä valaistu.
Ulkona on 3 esteetöntä autopaikkaa. Matka autopaikoilta sisäänkäynnille on alle 10 metriä. Pysäköintiruutu on vähintään 3,6 metriä leveä.
Saattoliikenteen pysähtymispaikka on alle 5 metrin päässä sisäänkäynnistä. Sisäänkäynnille pääsee siirtymään sujuvasti.
Kulkureitti sisäänkäynnille on tasainen ja riittävän leveä sekä valaistu.
Pääsisäänkäynti
Sisäänkäynti erottuu selkeästi ja on valaistu. Sisäänkäynnin yläpuolella on katos.
Sisäänkäynnin ovet erottuvat selkeästi. Oven ulkopuolella on riittävästi vapaata tilaa liikkumiselle pyörätuolin kanssa. Ovi avautuu käsin helposti.
Sisäänkäynnin yhteydessä on yli 2 cm korkeita kynnyksiä.
Sisäänkäynti erottuu selkeästi ja on valaistu. Sisäänkäynnin yläpuolella on katos.
Sisäänkäynnin ovet erottuvat selkeästi. Oven ulkopuolella on riittävästi vapaata tilaa liikkumiselle pyörätuolin kanssa. Ovi avautuu käsin helposti.
Sisäänkäynnin yhteydessä on yli 2 cm korkeita kynnyksiä.
Sisätilat
Asiointipiste on kerroksessa 6.
Tilassa on hissi. Hissin ovi aukeaa automaattisesti. Pyörätuoli mahtuu hissiin. Hissin kerrosnumeroita ei voi tunnustella sormilla. (Esteettömän hissin vähimmäismitat ovat leveys 1,1 m ja syvyys 1,4 m.)
Asiointipisteessä on yli 2 cm korkeita kynnyksiä.
Asiointipisteen ovet erottuvat selkeästi. Lasiovissa on kontrastimerkinnät.
Asiointipisteen odotustilassa ei ole vuoronumerojärjestelmää. Odotustilassa on istuimia.
Asiointipisteessä on esteetön wc samassa kerroksessa kuin asiointipiste.
Asiointipiste on kerroksessa 6.
Tilassa on hissi. Hissin ovi aukeaa automaattisesti. Pyörätuoli mahtuu hissiin. Hissin kerrosnumeroita ei voi tunnustella sormilla. (Esteettömän hissin vähimmäismitat ovat leveys 1,1 m ja syvyys 1,4 m.)
Asiointipisteessä on yli 2 cm korkeita kynnyksiä.
Asiointipisteen ovet erottuvat selkeästi. Lasiovissa on kontrastimerkinnät.
Asiointipisteen odotustilassa ei ole vuoronumerojärjestelmää. Odotustilassa on istuimia.
Asiointipisteessä on esteetön wc samassa kerroksessa kuin asiointipiste.